Hvordan det digitale holder begravelsesindustrien i live [DEL 2]

Hvordan det digitale holder begravelsesindustrien i live [DEL 2]

Sponsoreret indhold

Som sådan til uvidende kunder kan disse websteder tilbyde meget lave takster, men de har ingen reelle operationer, da de fungerer mere som henvisninger.

Da yngre familier har ringe eller ingen erfaring med at håndtere sådanne begivenheder. De er normalt kun bekymrede over priser.

“Websites gør det muligt for sådanne operatører at udnytte forbrugerne ved at love lave startpriser, som i sidste ende får en sneboldseffekt til store sluttelige regninger belastet med skjulte omkostninger.

De digitale og sociale mediers tilstedeværelse er noget, der er nødvendigt i betragtning af, hvordan de fleste efterhånden er blevet digitalt kyndige.

Stigning af ‘millennials’ som beslutningstagere

Fordi Millennials er en kyndig flok, er det vigtigt at have en digital tilstedeværelse for at forblive i forbrugernes sind. De ønsker også at have bekvemmeligheden med den digitale mulighed, og den mobile mulighed tillader firmaer bedre at kommunikere med kunderne.

I modsætning til at vise begravelsesprodukter og -tjenester via print, er vi i stand til at nå kunder gennem messagingplatforme som WhatsApp til beslutninger, og sparer dem besværet med at komme ned i begravelseforretningen eller hjemme i stuen. Dette er især afgørende, da tid nu for mange bliver mere og mere knap.

Man kan sammenligne virksomheden lidt med gæstfrihedssektoren, men med yderligere udfordringer, da kunderne er i et hårdt øjeblik i deres liv.

Der er ingen tilbagespolingsknap til en begravelse. Dette er ulig i luftfart eller på rejser, hvor du kan give kunden et yderligere rabatkupon eller en mulighed for at komme tilbage, du har kun en chance for at gøre det rigtigt som bedemand.

Når ​​dagen er omme handler det kun om kundeoplevelsen.

Det er ikke kun begravelsesdirektører, der beskytter de sørgende, de fungerer også nogle gange som PR-fagfolk, når de håndterer højt profilerede sager. Der er at beskytte de ramte familier.

Kundeoplevelsen er en vigtig drivkraft i denne branche, da bedemænd beskæftiger sig med forskellige niveauer og stadier af sorg.

Digital branding

Digitale og sociale medier giver flere forbrugere muligheder for, at holde brandet og begravelsesforretningen i tankerne i tider med behovet, hvor deres service er afgørende.

Det sikrer større lethed at komme i kontakt med familier.

Derudover har digitale og sociale medier fået tjenesten til, at opnå positiv feedback fra tilfredse familier ved at dele offentligt. Dette giver mulighed for at interagere med “tilhængerne” på platforme som Facebook.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.